Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi informuje, że od 18 grudnia zmienia się miejsce siedziby Biura Terenowego ZUS w Poddębicach.
- Od 18 grudnia tj. od środy, klienci będą obsługiwani w budynku przy ul. Łęczyckiej 17/19. Nowa lokalizacja usytuowana jest w dostępnym miejscu, pozwalającym na lepszy dojazd środkami komunikacji miejskiej jak i własnym transportem. Przed budynkiem znajduje się parking dla klientów ZUS. Dostępnych jest 14 miejsc, w tym 2 dla osób z niepełnosprawnościami. Nowa siedziba dostosowana jest do osób ze szczególnymi potrzebami. Nie ma barier architektonicznych, wejście do obiektu znajduje się na poziomie chodnika – mówi Katarzyna Mołas, dyrektor II Oddziału ZUS w Łodzi.
Klienci obsługiwani będą tak jak dotychczas w poniedziałki od godz. 8:00 do 17:00, a od wtorku do piątku od godz. 8:00 do 15:00.
Jednocześnie przypominamy, że ZUS proponuje wiele innych kanałów kontaktu, dzięki którym nie trzeba wychodzić z domu by uzyskać informację, czy też przekazać dokumenty.
Przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę czynne jest PUE/eZUS, czyli Platforma Usług Elektronicznych ZUS, przez którą nie tylko można kontaktować się z ZUS zadając pytania na przykład na formularzu ogólnym POG, ale także przekazywać dokumenty ubezpieczeniowe do ZUS, a i samemu generować dokumenty, z danymi udostępnianymi na PUE/eZUS, by przedstawić je później np. w instytucjach czy bankach.
Pamiętajmy też, że z ZUS-em można skontaktować się telefonicznie pod numerem naszej infolinii 22 560 16 00 oraz poprzez wideorozmowę z pracownikiem ZUS czyli tzw. e-wizytę, , na którą można umówić się przez naszą stronę internetową www.zus.pl.
Źródło: ZUS