Pixabay
Zarząd Powiatu w Bełchatowie poszukuje dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg. Jak informuje ogłoszenie zamieszczone na stronie Starostwa Powiatowego nowy dyrektor ma zostać zatrudniony na czas określony w ramach umowy na zastępstwo. Jakie wymagania są stawiane przed kandydatami i jakimi kompetencjami należy się wykazać do tej pracy? Szczegóły poniżej.
Osoba kandydująca na stanowisko Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie musi posiadać:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej pięcioletni staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- pełną zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowaną opinię,
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Dodatkowo, jak informuje powiat bełchatowski, mile widziana znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie, posiadanie podstawowej wiedzy o ogólnych zasadach funkcjonowania organów samorządu terytorialnego, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym i pracownikach samorządowych, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i kierowaniu personelem, znajomość zagadnień i przepisów m.in. w zakresie ustawy o finansach publicznych, oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
A jaki zakres obowiązków stoi przed dyrektorem
Zarządu Dróg Powiatowych? Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w szczególności obejmuje:- zapewnienie kompleksowej realizacji zadań PZD,
- organizacja i nadzór nad pracą PZD oraz reprezentacja na zewnątrz,
- przygotowywanie projektu rocznego planu dochodów i wydatków PZD,
- ustalanie planu pracy PZD,
- ustalanie szczegółowych zakresów czynności pracowników i kontrola ich wykonywania,
- organizacja i koordynowanie całorocznego utrzymania dróg,
- organizacja działań na rzecz bezpieczeństwa drogowego.
Wymagane dokumenty, tj. list motywacyjny, życiorys, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz wypełniony, własnoręcznie i czytelnie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, należy składać w kopercie z dopiskiem „Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie - zastępstwo" w terminie do 18 stycznia 2022 r. do godz. 15:30.