Komunikat Urzędu Miejskiego w Wieluniu o funkcjonowaniu placówki:
"Uprzejmie informujemy, że Urząd Miejski w Wieluniu od dnia 12 kwietnia 2021 roku pracuje w godzinach od 7.30 do 15.30, za wyjątkiem Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Urzędu Stanu Cywilnego, które kontynuują pracę w systemie zmianowym 7.00 - 12.00 oraz 12.15 - 17.15 z przerwą w godz. 12.00 – 12.15.
Przypominamy, że urząd funkcjonuje w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów, za wyjątkiem zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.
Do zadań tych należą sprawy z zakresu:
1) rejestracji stanu cywilnego
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych
3) świadczenia usług komunalnych
4) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
5) ochrony środowiska - decyzje środowiskowe
6) dodatków mieszkaniowych
Jednocześnie informujemy, że jeżeli nie ma konieczności osobistego pojawienia się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, sprawy urzędowe można załatwiać za pomocą:
1) Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Wieluniu na platformie ePUAP, adres elektroniczny /um_wielun/skrytka
2) Poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3) Kontaktu telefonicznego – wykaz wydziałów i numery telefonów dostępne są na stronach: www.bip.um.wielun lub www.um.wielun.pl
Prosimy o wybranie dogodnej i bezpiecznej dla Państwa formy kontaktu.
Źródło: UM Wieluń